MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Tak bawiliście się na Rajdzie Dżentelmenów 2024. Poszukajcie się na zdjęciach

Tak bawiliście się na Rajdzie Dżentelmenów 2024. Poszukajcie się na zdjęciach

Uroczystość pierwszej komunii świętej w parafii św. Wojciecha.. Mamy zdjęcia

Uroczystość pierwszej komunii świętej w parafii św. Wojciecha.. Mamy zdjęcia

Polecamy

Obywatelskie Wysłuchanie Publiczne na temat zmian w podstawie programowej już 18 maja

Obywatelskie Wysłuchanie Publiczne na temat zmian w podstawie programowej już 18 maja

Kierowca zginął w wypadku pod Węgorzewem

Kierowca zginął w wypadku pod Węgorzewem

Najmniejsze miasta Polski zamieszkuje kilkaset osób. Wśród nich popularny kurort!

Najmniejsze miasta Polski zamieszkuje kilkaset osób. Wśród nich popularny kurort!